середа, 29 червня 2022 р.

 Акція пам’яті «О діти, Янголи невинні"

ХІБА МОЖНА ТАКЕ ПРОБАЧИТИ?
Хіба можна таке пробачити?
Ви забрали у мене хату,
Вже ніколи не усміхатимусь,
Бо немає і мами, й тата...
Хіба можна таке пробачити —
Ваші танки, ракети, міни?
Вже немає у мене братика,
Він слухняним був...та загинув...
Хіба можна таке пробачити?
У підвалі живі та мертві...
От би хлібчика хоч окрайчика,
І водички, та ще цукерку...
Хіба можна таке пробачити?
Я ж маленька іще дитина...
Та дорослою зразу стала я...
Ворог нищить усю країну...
Я все ж виживу. Постараюся.
Сонця промінь ясний побачу.
Закарбую навічно в пам'яті
І ніколи вас не пробачу!!!
Тетяна Строкач
4 июня - день вшанування пам'яті дітей, які загинули внаслідок збройної агресії російської федерації проти України.
3 июня біля бібліотеки працівники відділу провела акцію пам’яті «О діти, Янголи невинні!». Була створена експозиція з літератури та іграшок. Запалювали свічки в пам'ять о загиблих дітях, які вже ніколи не завітають до бібліотеки.

Немає коментарів: