середу, 29 червня 2022 р.

 Народознавча інсталяція «Я душу одягну у вишиванку».

Я душу одягну у вишиванку
Та не на мить, на день – а на віки.
У ній хрести узорами по серцю
Там де вп’ялись життя мого нитки…
Я гладдю вишиваю з піднебесся
І сонця променем, і зеленню лісів,
Я бісер сліз вкладу та водопади,
І квіти долі, мрії й казку снів…
Щороку в третій четвер травня відзначається Всесвітній день вишиванки. День вишиванки – свято молоде, але його краса, символічність та потужний посил залучають до святкування тисячі українців, відгукуються патріотичними почуттями у серцях багатьох. Це свято покликане зберегти споконвічні народні традиції створення та носіння етнічного вишитого українського одягу.
З цієї нагоди в читальному залі Відділу обслуговування дітей та юнацтва Публічної бібліотеки оформлено народознавчу інсталяцію «Я душу одягну у вишиванку». Інсталяція складається з книг, в яких ви можете знайти інформацію про історію становлення українського народного одягу, різні техніки вишивання та майстрів народної вишивки, та з рушників і вишиванок, які всі булі вишиті народними майстринями.
Основну частину цих виробів нашої бібліотеці надала наша постійна відвідувачка Людмила Філіпова,вчителька мистецтва, жителька с. Шабо , яка створила у хаті своїх батьків музей «Батьківська хата».

Немає коментарів: